Depo

Yalın Şarkıları Dinle Sen herseysin

Çarşamba, Haziran 20

Yalın Şarkıları  Dinle  Yalın Sen herşeysin  Dinle  Sözleri  Yalın şarkıları dinle  yalın dinle

Yalın Sen herşeysin Şarkı Sözü


Koydum sevinçlerimi önüme...
Baktım hepsi sensin!...
Yazdığım şiirlerin her hecesi...
Üzüldüğüm tüm filmler...

Yıpranmamış hayatlar büyük hüzünler bekler...
Her işte bir hayır bu işte hepsi sensin!...

Şimdi senden vaz mı geçmeli??..
Masal olup yola devam mı etmeli??..
Ben benden sorumlu...
Aşka sorunluydum anladım herşey sensin!...

Şimdi senden vaz mı geçmeli??..
Masal olup yola devam mı etmeli??..
Ben benden sorumlu...
Aşka sorunluydum anladım herşey sensin!...

Yalın Şarkılarını Dinle  Sen herşeysin Şarkısını Dinlemek  İçin lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...