Depo

İntizar Şarkıları Dinle Ben Degilim

Çarşamba, Haziran 20

İntizar  Şarkıları  Dinle  İntizar  Dinle  İntizar Şarkısı Dinle  Ben degilim 

İntizar  Ben Değilim şarkı Sözü

Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

İntizar   Şarkılarını Dinlemek  İçin lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...