Depo

Emre Altuğ Şarkıları Dinle Adını Söylerdim

Çarşamba, Haziran 20

Emre Altuğ Adını Söylerdim Şarkısını dinle    Emre  Altuğ  Şarkıları  Dinle 
Emre  Altuğ  Dinle  Emre  Altuğ  Şarkı  Sözleri

Emre Altuğ Adını Söylerdim Şarkı Sözleri

Bana huzur veren birini sorsalar
Adını söylerdim
Geçen o günlerimi geriye alsalar
Ah nasıl isterdim

Ağlayan yüzünü
Bana o son sözünü
Dün gibi hatırlarım
Beni bilirsin ya
Kafam karışınca
Hep seni sayıklarım

Şimdi arıyorum o büyülü dünyayı
Unutamam ki seninle geçen o rüyayı
Kanadı kırılmış kara sevdayı
Kalbime gömüyorum
Ölene kadar

Şimdi arıyorum o büyülü dünyayı
Unutamam ki seninle geçen o rüyayı
Kanadı kırılmış kara sevdayı
Kalbime gömüyorum
Hep seni seviyorum


Söz - Müzik : Nezih Üçler
Düzenleme : Alper Erinç

Emre Altuğ Adını Söylerdim Şarkını Dinlemek  İçin lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...