Depo

Serap Tamay Şarkılaerı Dinle

Cumartesi, Haziran 23

Serap Tamay  Şarkıları  Dinle  Serap  tamay Dinle  Canım Terk eyledi Beni Dinle
Serap  Tamay  Canım Terk Eyledi Beni  Şarkı Sözü

Susun diller yaralandım
Canım terk eyledi beni
Düşteydim, gafil avlandım
Canım terk eyledi beni

Düşteydim, gafil avlandım
Canım terk eyledi beni

Bir kuş oldu, havalandı
Dünyada tek dolandı
Kanadında ölüm vardı
Canım terk eyledi beni


Can gidince, küstü kafes
Ne heyecan, ne bir heves
Nefesi ses, sesi nefes
Canım terk eyledi beni

Nefesi ses, sesi nefes
Canım terk eyledi beni

Bir kuş oldu, havalandı
Dünyada tek dolandı
Kanadında ölüm vardı
Canım terk eyledi beni..

Serap  Tamayın Özenle  Seçmiş  Oldumuz  Seçme  Şarkılarını Dinlemek İçin lütfen 5   10  saniye  beklemenizi  rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...