Depo

Orhan Gencebay Şarkıları Dinle Bir Teselli Ver

Cumartesi, Haziran 23

    Orhan Gencebay  Şarkıları  Dinle  Orhan Gencebay  Albümleri  Dinle  
Bir  Sanat  imparatoru  Olan  orhan gencebay ın esturmant  adıyla  bilinen  baglma    çaldıgıda  bilinmekdedir  ayrıca  uzun yıllar  Konservatuar okumuş olup  müzik  aşkıyla   olgunlaşan  Orhan Gencebay   bugün  Günümüzde  bir  Sanat  imparatorlunun  başına geçmişdir  yani  bizim  yıllarımızda  orhan gencebay  şarkılarının anlamı Oldukça  Çokdu    bizzat  kendim Kaset  zamanında  yani cd dvd  olmadan önce  bütün  kasetleri  vardı  hepsi  mazi  oldu  yani  lafı  dolaştırmadan sunu  söylemek  istyorum  Orhan gencebay  Sanatıyla  olan Üstü  Bagdaşan bir  ses Sanatcısıdır  burdan  onun Hakkında  yanlış bir  Konuda  Konuşdusam da  eger  Özür diliyor  orhan babaya  sevgilierimi sunuyorum....

Orhan Gencebay  Birteselli ver  Şarkı Sözü

Bir teselli ver,
Bir teselli ver,
Yarattığın mecnuna,
Bir teselli ver.

Sevenin halinden,
Sevenler anlar,
Gel gör şu halimi,
Bir teselli ver.

Aramızda başka,
Biri var ise,
tertemiz aşkımı,
Bana geri ver.

Ben zaten her acının,
Tiryakisi olmuşum,
Ömür boyu bitmeyen,
Dert ile yoğrulmuşum.

Gülemem sevdiğim,
Ben sensiz aah yaşayamam, yaşayamam.


Bana ne gerek,
Bana ne gerek,
Senin aşkından başka,
Bana ne gerek.

Aşkın zehir olsa,
Yine içerim,
Yolun ecel olsa,
Korkmam geçerim.

Yeter ki sevdim de,
Ben bu aşk ile,
Dünyanın kahrına,
Gülüp geçerim.

Ben zaten her acının,
Tiryakisi olmuşum,
Ömür boyu bitmeyen,
Dert ile yoğrulmuşum.

Gülemem sevdiğim,
Ben sensiz aah yaşayamam, yaşayamam.

Özenle  Seçmiş Oldumuz Orhan Gencebay  Şarkılarını  Dinlemek  İçin lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...