Depo

Hakan Altun Şarkıları Dinle Aşk Sokagı

Cumartesi, Haziran 23

Hakan Altun Şarkıları Dinle  Hakan Altun Diyelim ki  Dinle  Hakan Altun Yollara  Taşlara Dinle 

Hakan Altun Yollara  Şarkı Sözü

Erkekçe söyLüyorum ağLıyorum Her gece 
Şunu bil istiyorum degmedim bir tene 
sana oLan bu sevgimi eşin dostun biliyorda 
söyle söyle söyle senin yüregin sızlamazmı 

yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden 

yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden 

bu gururun peşinden bir ömür gideceksen 
şunu bil istiyorum olmayacak hiç kimse 
sana oLan bu sevgimi eşin dostun biliyorda 
söyle söyle söyle senin yüregin sızlamazmı


yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden 


yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden 


yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden 

yollara taşlara yazdım adını 
gel yorma bu deli aşk adamını 
seninle can vermeye hazır bu beden 
ölüm gelirse gelsin 
bir allah birde senden

Özenle  Seçmiş  Oldumuz  Hakan Altun Şarkılarını  Dinlemek için lütfen 5   10  Saniye  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...