Depo

Neset Abalioglu Kendisi lazım dinle

Salı, Mayıs 8


Neşet Abalı Oğlu  Kendisi Lazim Şarki sözleri

Bahar gelip güller açmış benim neyime
Eller güler oynar imiş benim neyime
Bahar gelip güller açmış benim neyime
Eller güler oynar imiş benim neyime
O yar bana selam salmış artık neyime
Bana selamları değil kendisi lazım
O yar bana selam salmış artık neyime
Bana selamları değil kendisi lazım
Duysun o vicdansız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil kendisi lazım
Duysun o kitapsız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil kendisi lazım
Sitem dolu gönderdiğim mektubu almış
Bana bunca ettiğini yeni anlamış
Sitem dolu gönderdiğim mektubu almış
Bana bunca ettiğini yeni anlamış
Avunayım diye bana resmini salmış
Bana resimleri değil kendisi lazım
Avunayım diye bana resmini salmış
Bana resimleri değil kendisi lazım
Duysun o vicdansız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil kendisi lazım
Duysun o kitapsız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil kendisi lazım

Şiir:
“Duysun o vicdansız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil bana resimleri değil
Bana selamları değil www.sendeyim.com
Kendisi lazım… Kendisi lazım…”

Duysun o kitapsız duysun ben gidiyorum
Onun olsun bütün dünya ben ölüyorum
Mezarıma gelir ağlar ben biliyorum
Bana gözyaşları değil kendisi lazım


Neşet Abalıoğlu kimdir  bilmek  istediklerimiz...

1972 yılında Kırıkkale’de doğdu.ilk ve orta öğretimini kale ilk öğretim okulunda tamamladı.babasının bir çiftçi olmasına rağmen çok güzel şiir yazan bir yapıya sahipti.ağabeyi Kamil Abalıoğlu çok sevilen bir halk müziği sanatçısı ve yapımcısıdır.böyle müzik ve edebiyatı seven bir ailede sanata olan kabiliyeti küçük yaşlarda dikkatleri üzerine çekti.Yedi yaşında geldiğinde babamsını kaybetmiş olmanın tesiri ile daha da duygusallaşarak kendini tamamen müziğe verdi. ilk bağlama derslerimi ağabeyi den aldıktan sonra 13 yaşında iken sallan boyuna bakayım adlı kaseti ile profosyenel manada müzik piyasasına girdi  ve  Son  zamanlarda   günlerde dillere bomba gibi  düşen  neşet  Abalıoğlu  kendisi lazım şarkısıyla  halkın begenisini  daha çok kazandı  ve  bizdende  ona bir  sans dilegi  hayatındaki başarıların daim olması dilegiyle.. sevgiler...

Şarkıların Açılması için  lütfen  5   10     saniye  beklemeniz rica olunur....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...