Depo

Haktan Ünsal Sarkilari Dinle

Salı, Mayıs 8

        Şimdi  Sizlere  Haktan ünsal  hakkında  biraz  yorum yapmak istyorum   haktan  ünsal  öyle bir sanatçı ki  sesini enstrüman  gibi   kullanabilen niran ünsal'ın ses sanatçısı kardeşi. gitar çalar, bir çocuk babası, iki evlilik yapmış  insan.  doğru bir menajerlik  sistemi  içinde olsa   dünyanın her  sahnesinde  kendini dinletebilecek,   her ülkeden  hayran edinebilecek   kapasitededir. izmir doğumlu, özellikle romanların taptığı haktan, bugüne kadar 321.745  amatör  tarafından  taklit   edilmiştir. özel  nedenlerden  dolayı  aynı  başarıya  sahip   olan   kardeşi  niran ünsal ile ne yazık  ki  görüşmemektedir.    niran ünsal ve haktan aslında 16 kaplan gücündedir. aynı sahneyi son  olarak  tv8  ekranlarında  paylaştıkları  görülmüştür. video paylaşım sitelerinden o günlerden kalma görüntüler hale rakı masalarına fon olmaktadır. unutmadan bir teşekkür de anne nursal ünsal birtek'e. en küçük kardeşleri manken  şarkıcı  tiki karışımı nida ünsal'a rağmen, dünyaya getirdiği 3 evladı, sektör için özel yeteneklerdir. haktan'ın menajerliğini halen eşi ilknur hanım yürütmektedir ve biz burdan haktan ünsala  olan  hayranlıgımızı birkere daha  dile  getiriyoruz  gerçekden   böyle  bir  ses  yok haktan  ünsal  on numara bir ses  sanatçısıdır  burdan tüm kalbimle  haktan  ünsal ın  hayatdaki başarılarının daim olmasını diliyorum sevgiler diliyorum.....

Haktan Ünsal  Şarkılarını Dinlemek  İçin  5   10     saniye  beklemenizi rica  ederiz  ....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sesine aşığımm herqelexx@windowslive.com <3

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum haktan

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum haktan ünsal

Adsız dedi ki...

seni hiçsevmiyorum haktanünsal salaksın sen

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...