Depo

Alevi Türküleri Dinle

Cuma, Mayıs 11

     Alevilik   Öyle  bir şeydirki  nasıl desem  nasıl  anlatsam  anlayan bulunurmu  yada  bu duyguyu  analatan  bulunurmu  ben sadece  .yaşayanlarım  anlatanlardan degilim yani   bizim  allah ütala kurankerim unutmayalım ki  bir  müslümanın  kılavuzu  kuranıkerimdir bunlar   adına  herşeyimiz yol gösterenimiz  12 imamlar  yani  bizi kim ayırmış  bilinmez  ama  biz  aleviler  alevilimizden  mutluyuz  gururluyuz yani  lafı  dolaştırmadan şunları demek istyorum  alevilik  3 şeyden  ibarettir  eline  diline  beline  sahip olacaksın  bu  3  'üne  sahip  olamayan bizden degildir  neyse  burdan  bilmedim bişeylerden bahsediyorsam   herkeseden özürdiliyorum  saygı duyyorum sevgiler sunuyorum sizleri seviyorum...


Sevgili Kardeşlerim  Türkülern açılması için   5  10  saniye  beklemenizi  rica  ediyoruz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...