Depo

Mustafa Keser Şarkilari Dinle

Cuma, Mayıs 11

    Öncelikle  söze  başlamadan önce  sizlere  çok  önemli  bir sanatçıyı  sizlere  sunuyorum  mustafa  keser  bilindi  gibi  popüler  göze  mega  bir  sanatçıdır  yani   halk  müziginin atar  damarıdır  yani  sesini bile  bir  esturman  gibi  kullanan  sanatçı  nadir bunur  yani  sizlere  mustafa  keser  hakkında biraz  bilgi  vermek  istyoruz  bilgiler şunlardır....
1975 yılında TRT Kurumunun açmış olduğu amatör ses yarışmasını Türk Halk Müziği dalında kazandım ve 1982 yılına kadar İzmir Radyosu 'nda mahalli sanatçı olarak türkü söyledim.
1982 yılına kadar geçen süre içerisinde müzikten kazandığım para yeterli olmadığından ilave olarak başka işler de yaptım. ( Çiğli Askeri Hava Üssü 'nde 4 yıl memuriyet, minibüs ve taksicilik, market işletmeciliği gibi). 1982 yılında yine TRT Kurumunun açtığı yetişmiş sanatçı sınavını bu kez Türk Sanat Müziği dalında kazandım ve İzmir Radyosu 'nda ses sanatçısı olarak göreve başladım. Ancak 1989 yılında istemeyerek de olsa TRT 'den ayrılıp İstanbul 'a yerleştim. Bu arada 10 yıl kadar dini musikiyle uğraştı  yani   lafı dolaştırmadan  mustafa keser 'e  hayatında  nice  başarılar  dilegiyle  devam etmesini diliyoruz.  sevgiler  mustafa  keser....


Sarkıların Açılması  için  lütfen  5   10  saniye  beklemeniz  rica  olunur......

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...