Depo

Zerrin Özer Son Şarkilarini Dinle

Cumartesi, Mayıs 12

  •      Sanat  severlerimiz   simdi   zerin  özerin  kilo vermek  için  gözterdi  çabalar   sonucuna  ulastırdı  ünlü  sanatçımızın  artık  yüzü  gülüyor...  Sebebine gelinde verdiği 27 kilodan sonra hem bambaşka görünüyor hem de sağlıklı bir şekilde zayıflamamnın mutluluğunu yaşıyor..İşte Zerrin Özer’in harika görüntüsünün sırrı
  • “Bir sene boyunca her gün spor yaptım. Fitness aletleriyle çalıştım, koşu bandında mutlaka bir saat geçirdim. Hamur işlerine veda ettim, onun boşluğunu kayısı ve cevizle doldurdum. Üç saatte bir sebze ağırlıklı beslendim.”dedi..
  • Ayrıca bir dizi estetik operasyondan geçen Zerrin Özer, gıdısını aldırdığını ve şimdiki hedefinin göğüs ve karın operasyonu olduğunu söyledi, eh artık onlara da başarılı bir operasyon geçekleşirse, bambaşka bir güzellik ortaya çıkacaktır



Şarkilari Açılmasını  5 10  Dakika  beklemeniz rica  olunur

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...