Depo

Zara Şarkıları türküleri Albümleri Klipleri Dinle

Pazar, Temmuz 1

    Türk Halk  Müzigine  gönül  veren O narin ve  güçlü  güzel  sesiyle  ve  yorumuyla Türk Halk  müzigi  fantaysi  ve  arabexs kalasik şarkıları  Güzel  Ses ve  yorumunun Yanında  Zara  tamamen Şarkılarının bir  çogu  neşet  ertaş  şarkılarından olmaktadır  bu  nadide  ses  zara  şarkılarını  türkülerini  albümlerinin  kliplerini   geçmişden  günümüze  ne  var  ise  sitemizde  online  ve  kesintisiz  kalitede dinleye  bilirsiniz  zara  şarkılarını tükülerini  albümlerini  kliplerini  bütün güzel  şarkıcılar  ve  şarkılar  için sitemizi  ziyaret  edip    dinleye  bilirsiniz  ... ayrıca  sitemizde  yeni  eski  2012  şakılarıda  dinleye bilirsiniz..sevgiler..Bay. BabakuŞ

Zara  şarkıları  Dinle  Zara  Dostum  Dostum Şarkı Sözü

Dostum Dostum Zara

Bin cefalar etsen almam üstüme oy 
Gayet şirin geldi dillerin dostum oy 
Varıp yad ellere meyil verirsen oy 
Gış ola bağlana yolların dostum dostum 

İlahi anmaya yardan ayıran oy 
Bahçede bülbüller ötüyor uyar oy 
Kula gölge ise Allahâ??a uyan oy 
Senden ayrılalı gülmedim dostum dostum 

Pir sultan abdalâ??ım gülüm dermişler oy 
Bu şirin canıma nasıl kıymışlar oy 
İsterisem dünya malın vermişler oy 
Sensiz dünya malı neylerim dostum dostum
Zara Dostum Dostum 

Zara Şarkılarını Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...