Depo

Neşet Ertaş Şarkıları türküleri Albümleri Klipleri Dinle

Pazar, Temmuz 1

 Bağlamanın büyük  Üstadı  Güzel  yurdumuzun  popüler  sanatçısı  olan  güzel  türkiyemizin  güzel  türkülerini  seslen diren  neşet  ertaş  albümleri  klipleri  şarkıları   türkülerini   geçmişden  günümüze   ne  varsa  dinleye  bilirsiniz  yani   neşet  ertaş  gibi  büyük  bir  bağlama  üstadımızın  şarkılarını  sitemizde  online  ve  kesintisiz  kalitede  dinleye  bilirsiniz  ve  geçmişden  günümüze  olan şarkılarını da   bula  bilme  imkanları  ve   sitemizi  ziyaret  ederek  son yeni  2012  bütün şarkıları   www.sonsarkilaridinlet.blogspot.com 'dan  dinleye  bilirsiniz  sevgilier..

Neşet  Ertaş  Şarkıları  Dinle Seher Vakti  Çaldım Yarin Kapısını  Şarkı Sözü

Seher vakti çaldım yarin kapısını
Baktım yarin kapıları sürmeli
Boş bulmadım otağının yapısını
Çıka geldi bir gözleri sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan haller

Açtırdım kapıyı girdim içeri
Aklımı başımdan aldı o peri
Dedim sende buldum halis cevheri
Dedi yok yok bir mehenge sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan haller


Hep gönüller muradıdır aşığın
Nöbeti bekliyen alır keşiğin
Beklemeli o sultanın eşiği
Günde yüzbin kere yüzler sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan haller

Agahi karıştırır kanı yaş ile
Dost bulunmaz hayal ile düş ile
Yetilmez menzile bu gidiş ile
Hemen aşk atına binip sürmeli

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan haller


Bay.BabakuŞ..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...