Depo

Sevda Gül Son Albüm Şarkıları Dinle

Perşembe, Temmuz 26

Sevda  Gül  Şarkıları  Dinle  Son Albüm  2012  Türküleri  Dinle

Sevda  Gül  Yar  Aşkına  Şarkı Sözü

Yar aşkına aşkına ben dönmüşüm şaşkına
Yazı kışa çevirdim dön gel allah aşkına
Yar beni beni beni yara söyleyin beni

Yazı kışa çevirdim dön gel allah aşkına
Yar beni beni beni yara söyleyin beni

Hayalmidir düşmüdür o yar bana eşmidir
Dereden akıp giden gözümdeki yaşmıdır
Yar beni beni beni yara söyleyin beni

Dereden akıp giden gözümdeki yaşmıdır
Yar beni beni beni yara söyleyin beni


Yar üstüne üstüne al yakışır üstüne
Bin çesit kıza baktım hepside yar üstüne
Yar beni beni beni yara söyleyin beni

Bin çesit kıza baktım hepside yar üstüne
Yar beni beni beni yara söyleyin beni

Sevda Gül  Son Albüm Şarkıları  Dinle  2012 Son Albümleeri  Dinle  Sevda  Gül  şarkılarını Dinledikden Sonra  Yorumlarınızı  Yazmayı  Unutmayınız...


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...