Depo

Lerzan Mutlu 2012 Son Albüm Şarkıları Dinle

Perşembe, Temmuz 26

Lerzan Mutlu  Son Albüm Şarkıları  Tüm müzik  marketlerde yani  nerzan mutlu  son albüm şarkıları  ve türküleri  klipleri  albüm şarkılarını  online  ve  kesintisiz kalitede  geçmişden günümüze nerzan mutlu  şarkılarını  kesintisiz  kalitede  dinleye  bilirsiniz..  nerzan mutlu 'un  son  albüm şarkıların dan bazılarını  sizlerle  buluşturuyoruz  sevgiler ..  Lerzan Mutlu  Son Albüm Şarkılarını Dinledikden Sonra  Şarkılarımızı  Yorumsuz bırakmazsanız  seviniriz....  sevgi ve  saygılar....

Lerzan Mutlu  Yana  yana  Şarkı Sözü


Nasıl başlar nasıl biter aşk ben biliyordum
Ne yazık ki iyi kötü biraz seni tanıyordum
Nasıl başlar nasıl biter aşk ben biliyordum
Ne yazık ki iyi kötü biraz seni tanıyordum

O hatayı ben bir kere yaptım
Bi daha yaparmıyım
Deliye dönüp dolanıp peşinde sana taparmıyım?

Seni beni yana yana
Hem de urun urun arayacaksın
Asıl o zaman ne kaybettiğinin
Farkına varacaksın


Lerzan Mutlu  Son albüm Şarkılarını Dinledikden  Sonra  lütfen  şarkılarımızı  yorumsuz  bırakmazsanız  seviniriz


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...