Depo

Master Sezer Şarkıları Dinle Sen yoksun ya

Pazar, Haziran 10

Master Sezer Şarkılarını Dinle  Master Sezer sen yoksun ya daglar duman dinle

Master Sezer Sen Yoksun Ya Daglar Duman Şarkı Sözleri

Böyle mi Bitecekti bizim Askimiz?
Ellimi Ellinden Ayirmakmiydi amacin Vicdansiz?
Aglarim ölürüm Senin icin diyen ben Degildim..
Canima Can katip giden Sensin.
Ya benim Olursun yada Ellerin.

Sen Yoksun Ya Daglar Duman
Derdim büyük (Aman Aman)
Senin Sevdan beni Yakar
Sonum olur dayanamam
Dön geri Askim.! x2

Sensiz Yasamak zaten Kalbime
Ruhuma Bedenime islemis,
Ellimden ellerini cektin ya
Bak Gözyaslarimla kaldim burda.
Neden diye sordum Geceleri kendime
Cevapsiz kaldim dur beni dinle,
Inandim Sevdim isterim Askim
Bak son Söz sende sol Yanim
Sensizlikten Kafama Kursunu
Sikmadigima Duva et hergece,
Ecele Birakmam, Kendim alirim
Canimi gidedrim bak Sessice.
Ve sen arkana bakmadan Dinlemeden
beni bos Sözlerle Yok eden,
Inan artik Gönlüme aglama
Dayanmaz Kalbim bu Gidisine.
Yoruldum artik Can Dayanmiyor
Kan kusuyorum acilarim Dur demiyor,
Onsuz Yapamadigimi anlamiyor.
Bak bana Acimadan Ellere gidiyor.
Renk katan hayatima, Artik gülüyor,
Canima kast etmis, Bana Sevme diyor.

Sonum Olur dayanamam
Dön geri Askim

Sen Yoksun Ya Daglar Duman
Derdim büyük (Aman Aman)
Senin Sevdan beni Yakar
Sonum olur dayanamam
Dön geri Askim.! x2

Sendin benim Hayallerimi Yikan,
Yolumu sasirtan beni Dertten derde Salan,
Askima sahip Cikmaya,
Gözümdeki Yaslara Sadik kalmayan
Sendin Askim sendin.
Yaziklar olsunki seni kendimden cok Sevdim.
Git artik Yolun acik olsun.
Arkadandan bir Gözyasi daha dökersem
Adam degilim, Son Sözüm olsun bu sana.

Sen Yoksun Ya Daglar Duman
Derdim büyük (Aman Aman)
Senin Sevdan beni Yakar
Sonum olur dayanamam
Dön geri Askim.! x2

Master Sezer  Şarkılarını Dinlemek  için  lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...