Depo

Gülü Damar Şarkıları Dinle Oyuncak Gibi

Pazar, Haziran 10

Güllü Şarkıları Dinle  Gülü  Damar  şarkıları  dinle  damar  dinle  gülü  yeni damar  şarkılarını dinle

Güllü  oyuncak  gibi  Şarkı Sözleri

Nasılda kendine bağladın beni
Elindeyim işte oyuncak gibi
Artık yerden yere atsanda beni
Elindeyim işte oyuncak gibi

Bir bakışın yeter kanarım inan
Ateşler içinde yanarım her an
Sen sevmesem bile severim her an
Elindeyim işte oyuncak gibi, oyuncak gibi
Elindeyim işte oyuncak gibi


Bilseydim kalbimi vermezdim sana
Bilseydim düşmezdim aşk tuzağına
Artık ne istersen yap sende bana
Elindeyim işte oyuncak gibi

Bir bakışın yeter kanarım inan
Ateşler içinde yanarım her an
Sen sevmesem bile severim her an
Elindeyim işte oyuncak gibi, oyuncak gibi
Elindeyim işte oyuncak gibi

Güllüden  Damar  Şarkıları  Dinlemek  için lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...