Depo

Eskisehir Gaval Havası Dinle

Pazartesi, Haziran 11

Gaval  havası  dinle  gavak  sözleri  Çalgıcı  Dediler  abdal Dediler  Kız vermediler  Gaval şarkı sözleri

Ahu gözlüm
Kalem kaşlım
Melek gözlüm
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Hadeeeeee

Çalgıcı dediler
Berduş dediler
Kız vermediler
Soysuz dediler
Hadeeeeee

Aldım gaşı
Bastım parayı
Çaldım kavalı
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Hadeeeeee

Çalgıcı dediler
Berduş dediler
Kız vermediler
Soysuz dediler
Hadeeeeee

Vardım yanına
Tuttum kolunu
Sıktım belini
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Öptüm yanağını
Öptüm dudağını
Hadeeeeee

Çalgıcı dediler
Berduş dediler
Kız vermediler
Soysuz dediler
Çalgıcı dediler
Berduş dediler
Kız vermediler
Soysuz dediler
Hadeeeeee

Gaval  Havası  dinlemek  için lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...