Depo

Ayşe Tunalı Şarkıları Dinle Saatler mi Durmuş Sözleri

Pazartesi, Haziran 11

Ayşe  tunalı  şarkılarını dinle  Ayşe  Tunalı dinle

Ayşe Tunalı  Saatler mi Durmus Şarkı sözleri

seni çok özledim bak koştum sana
umudumdun benim sevdadan yana
kaybettim mi seni bulamıyorum
bilsen ki sen yoksan ne kaldı bana

saatler mi durmuş yoksa zaman mı
umudum tükenmiş halim yaman mı
herşey bitmiş ne var neler oluyor
mektuplar yırtılmış artık tamam mı

o sözler sevgiler yalanmış meğer
sevenler hüsranla başını eğer
insan bin ağlarsa bir kere güler
bir sevgi uğruna dünyalar değer

saatler mi durmuş yoksa zaman mı
umudum tükenmiş halim yaman mı
herşey bitmiş ne var neler oluyor
mektuplar yırtılmış artık tamam mı

Ayşe Tunalı  Saatler mi Durmuş Şarkısını Dinlemek  için 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...