Depo

Murat Boz Şarkıları

Perşembe, Mayıs 31

    Murat  Boz  Hakkında  Bilgiler  Genç kızların sevgilisi Murat Boz’la iş yaşamından aşk yaşamına kadar bir çok şey konuştuk. Albüm kapağı için gladyatör görünümüne bürünen Murat, “Saçları dökülüyor” iddialarına da yanıt verdi. Bu arada Boz, 25 Ekim’de Bostancı Gösteri Merkezi’nde vereceği konserine tüm hayranlarını bekliyor.
Müziğe olan ilgin nereden geliyor?
Doğuştan geliyor. Müziksiz bir hayat düşünemiyorum. Profesyonel olarak ilgilenmeden önce de hayatımın büyük bir bölümü müzikle geçiyordu. Mutlu olduğumda, üzgün olduğumda müzik dinliyordum. Hayatımın her bölümünde müzik var. Ama profesyonel olarak olmasa da ilk şarkı söylemeye ilkokuldaki birkaç yarışmaya katılarak başladım. Daha sonra ortaokulda devam ettim. Dereceler almaya başlayınca da müziğe başladım. Daha sonra annemin de desteğiyle Güzel Sanatlar Anadolu Lisesi’ne girdim. Bu esnada 4 yıl keman ve piyano eğitimi aldım. Daha sonra Bilgi Üniversitesi Vokal Bölümü’ne girdim. Şu an hala İstanbul Teknik Üniversitesi Devlet Konservatuarı Temel Bilimler Bölümü’nde devam ediyorum...

Murat Boz  Şarkıları Dinle, murat boz dinle  şarkıları dinle  şarkısını dinle ,müzik dinle mp 3  dinle  murat  boz  albümleri dinle


Murat Boz Şarkılarını Dinlemek için lütfen 5 10 saniye beklemenizi rica ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...