Depo

Baha Şarkıları Dinle

Perşembe, Mayıs 31

    Baha  Demişki  Baha  Kısaca kendimden bahsetmek isti-yorum. Kayseri Bünyan doğumluyum ve başak burcuyum. Henüz 1 yaşın-dayken ailem Ankara’ya yerleş-tiğinden çocukluğum ve okul hayatım burada geçti. 8 yıl süren bir futbolculuk döneminden sonra tam üç büyük kulüpten birine transfer olacakken ani bir kararla futbolu bırakıp asıl tutkum olan müziğe yöneldim. Profesyonel anlamda müzik hayatım, Gazi Ün. Müzik Eğit. Fakültesinde okurken kurmuş olduğumuz grup KDV ile Ankara’da başladı. Okuldan mezun olduktan sonra bir süre müzik öğretmenliği yaptım ve özel dersler verdim. Sonrasında kısa dönem askerlik derken macera dolu yeni bir döneme başladım. Canım ağabeyim Sait’le beraber tam 8 yıl bar işletmeciliği ve müzisyenlik yaptım. Bu süre içerisinde birçok müzisyenle çalıştım.1999 yılında gelen bir teklifi değerlendirip ilk albümümü çıkardım ve İstanbul’a yerleştim.2.albüm, 3.albüm derken şuan 5.albümümle yeniden sizlerleyim.

Baha  Şarkıları dinle,baha  dinle,ölmeyen aşkımızı  dinle ,şarkıları dinle  son yeni  2012  şarkıları dinle


Baha  Şarkılarını dinlemek için 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...