Depo

Gülben Ergen 2012 Son Şarkilari

Cumartesi, Mayıs 26

     Gülben Ergen Kimdir Hakkında gülben ergen 25.08.1972 yılında İstanbulda doğdum.
Erenköy Kız Lisesi'nde ortaokulu, Kadıköy Ticaret Lisesi'nde liseyi bitirdim. Üniversite sınavlarını kazanmış olmama rağmen çalışma hayatım ağır bastı. (Hayatımda bir tek "keşke" dediğim şey konservatuar eğitimi almamış olmamdır.) Evimde olmak hayattaki en büyük zevkimdir. Sinemaya gitmeyi severim, ama kışın.
Yaz günü mis gibi havalarda kapalı yerlerde olmayı sevmiyorum açıkçası. Cilt, el, ayak, saç v.s. gibi bakımlarla kremlerle uğraşmak, onları denemek, maskeler yapmak bana çok keyif verir. Eee, bir de internet hastalığı var tabii, chatler, yenilikler.
Bilgisayarım odamda duruyor. Genelde akşamları en az 1-2 saat oyalanıyor hatta dinleniyorum.
Gülben ergen 2012 şarkıları gülben ergen dinle  gülben ergen son şarkıları
gülben ergen hakkında


Gülben ergen  Şarkılarını Dinlemek  için  lütfen  5  10 saniye  beklemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...