Depo

Eda Özülkü 2012 Son Şarkilarini Dinle

Cumartesi, Mayıs 26

      Eda Özülkü kimdir  hakkında.   Eda Özülkü 1966 yılında Gölcük'te doğdu. İlk ve orta okul yıllarını İzmit'te geçirdi. Liseyi İstanbul'da tamamladı ve Marmara Üniversitesi Müzik Bölümü'nden mezun oldu. Aynı üniversitede şan eğitimi üzerine yüksek lisans yaptı.
Eda Özülkü daha sonra Işık Lisesi'nde ve mezun olduğu üniversitede öğretim görevlisi olarak çalıştı. Öğretmenliğinin yanında müzik çalışmalarına eşi Metin Özülkü ile birlikte devam etti. Eşinin bestelediği pek çok şarkının sözlerini yazdı. Bunların arasından öne çıkan; Sözler yetmez, Seninle Olmak Var Ya, Eğlen Güzelim, Oyalama Beni, Kuşlar, Alladı Pulladı, Doğum Günü, Parolayı Söyle, Yürü Ya Kulum, Yaralım şarkılarıydı. Eşiyle birlikte yaptığı şarkıların demolarında solist olarak yer alan Eda Özülkü, müzik yapımcılarından gelen albüm tekliflerini uzun bir süre kabul etmedi. Ancak eşinin de ısrarlarıyla, aldığı klasik batı müziği eğitimini pop müzikte kullanmaya karar verdi.
Eda Özülkü şarkıları dinle  Eda Özülkü  son yeni şarkıları dinle Eda Özülkü 2012  son şarkıları dinle  Eda Özülkü dinle
Eda Özülkü İnce Sızım  Şarkı Sözleri

Bir bahardim simdi ayaz
Feryadimi duy biraz
İhtimalim umudum az
Bilirim donmez zor biraz

Ne verdiysem yanlis aldin
Kabullendim alttan aldim
Uslanmadim sirilsiklam
Ben hep sana hayran kaldim

İnce sizim
Kalp hirsizim
Beni benden aldin imkansizim
Aglasam inlesem ne fayda
Nasil olsa ben hep haksizim
İnce sizim cok yanlizim
Beni benden aldinimkansizim
Ne yapsam ne etsem ne fayda
Nasil olsa ben hep haksizim

Eda Özülkü Şarkıları 'ı Dinlemek  için  lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz.....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...