Depo

Bayram Büyükoruç 2012 ilahileri Dinle

Salı, Mayıs 29

 Bayram Büyükoruç Koştum Geldim İlahi Sözleri 

Bir zamanlar hevâlarla doluydum,
Rabb’imin günahkâr, gâfil kuluydum,
Bir gece rüyamda, çağrını duydum,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.

Ravzanda kırk vakit, vecde dalmaya,
Cennet-ül Âlâ’da, komşun olmaya,
Şefaat müjdemi, elden almaya,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.

***

Mescidini kalp gözüyle görmeye,
Minberine, mahcup yüzüm sürmeye,
Asr-ı Saadet’ten, güller dermeye,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.

Ravzanda kırk vakit, vecde dalmaya,
Cennet-ül Âlâ’da, komşun olmaya,
Şefaat müjdemi, elden almaya,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.

***

Feyzinden aldığım, yüce ilhamla,
Nur oldu gözümden, akan her damla,
Dilimde binlerce, salât selâmla,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.

Ravzanda kırk vakit, vecde dalmaya,
Cennet-ül Âlâ’da, komşun olmaya,
Şefaat müjdemi, elden almaya,
Koştum geldim sana, Yâ Resûlallah,
Koştum geldim sana, Yâ Habiballah,
Koştum geldim sana, Yâ Nebiallah.



 Bayram Büyükoruç  İlahilerini Dinle , Bayram Büyükoruç  ilahileri, Bayram Büyükoruç  ilahilerinidinle,ilahi dinle,ilahileridinle


 Bayram Büyükoruç ilahilerini dinlemek için açılması  5  10  saniye  alabilir  lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...