Depo

Tolga Sağ Şarkıları Dinle

Pazar, Kasım 18


Tolga Sag  Şarkıları  Dinle  Tolga  Sag  Karam  Şarkı  Sözü

Bacacılar yüksek yapar bacayı
Şimdiki kızlar kendisi bulur kocayı

Aman ne güzelsin karam
Altın dişli karam
Sırma saçlı karam
Hoppah demeye geldim
Peynir yemeye geldim
Peynir değil maksadım
Kız seni görmeye geldim

Havuzun başına gelmesin eller
Bugün efkarlıyım açmasın güller

Aman ne güzelsin karam
Altın dişli karam
Sırma saçlı karam
Hoppah demeye geldim
Peynir yemeye geldim
Peynir değil maksadım
Kız seni görmeye geldim

Evleri olsa da engin olmasa
Babası olsa da zengin olmasa

Aman ne güzelsin karam
Altın dişli karam
Sırma saçlı karam
Hoppah demeye geldim
Peynir yemeye geldim
Peynir değil maksadım
Kız seni görmeye geldim

O yar benim olsa da dengim olmasa
Boşa cilvelenme ben almam seni

Aman ne güzelsin karam
Altın dişli karam
Sırma saçlı karam
Hoppah demeye geldim
Peynir yemeye geldim
Peynir değil maksadım
Kız seni görmeye geldim

Tolga  Sag Şarkılarını Dinledikden  Sonra  Şarkılarımıza  Yorum  Yazmayı  Unutmayınız... Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...