Depo

İbrahim Tatlıses Albümleri Dile Hasret Kaldım

Çarşamba, Eylül 12

Sevgili İbrahim Tatlıses Severleri Simdide Sizlere  Şimdi Sizlere  ibrahim Tatlısesin  Eski bir  şarkısını sizlerle  paylaşacagım  Hasret  Kaldım  Gülüşüne  Hasret  Kaldim Bakışına  Osıcacık Gülüşüne  Hasret  Kaldım   Hasret Kaldım

İbrahim Tatlıses Hasret Kaldım Şarkı Sözü

Hasret kaldım gülüşüne
O sıcacık öpüşüne
seviyorum değişine
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim
Boynu bükük duruşuna
Ardım sıra bakışına
Kollarımda yatışına
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim
Usul usul sokulmana
İçin için ağlamana
Canım deyip sarılmana
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim
Seni sensiz yaşamak
En kötü kader olsa gerek
Ey benim hasret kokan sevgilim
Bu ayrılığa dayanır mı yürek
Ge
Gel desem gelemezsin biliyorum
Ama ben seni yaşıyorum
Seninleyim ve tek

Şarkıları Dinledikden Sonra Lütfen Şarkılarımızı Yorumsuz Bırakmazsanız Seviniriz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sn.brahim Tetlisesi dinlediğimda daha 9-10 yaşlarinda idim.O gunden bu yana hep dinleri bıkmam da.Ama ne cahil geri kafalı insanlar var ki bu sanata,bu sesa kıydıler.Bizi yaratan Allahimiz var,onlarin yokmuş.Brakalımda o tip "insan"lari yuce Allahimiza havala edelim.Hepimiz bu fani dunyada misafiriz,bir gun gelır emanetimizi teslim ederız.Kmlarin ismi silinir ama bu uluğ insan kiyamata kadar silinmas kalblarimizdan.İbrahim beyi bizdan kopartmak istediler.Nafila,bizim tenimizda can,damarlarimzda kan olmuşsun İrahim bey.Hep bizimle idin,haala da öylesın ve eminim ki öyle kalacaksın.Seni çok seviyoruz.Özbekistan.Gülmira.

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...