Depo

Michel Telo Şarkıları Dinle Ai Se Eu Te Pego

Cumartesi, Ağustos 11

Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego  Şarkı Sözü

Nossa Nosaa Assim Voce Me Mata
Vay Vay Beni Bu Şekilde Öldüreceksin
Ai Se Eu Te Pego, Ai Ai Se Eu Te Pego
Ah Yakalarsam, Ah Ah Yakalarsam
Delicia Delicia Assim Voce Me Mata
Tatlı Tatlı Beni Bu Şekilde Öldüreceksin
Ai Se Eu Te Pego, Ai Ai Se Eu Te Pego
Ah Yakalarsam, Ah Ah Yakalarsam
Sabado Na Balada A Galera Começou A Dançar
Cumartesi Dİskoda Herkes Dans Etmeye Başladı
E Passou A Menina Mais Linda
En Sıcak Kız Yanıma Geçti
Tomei Coragem E Comecei A Falar
Böylece Cesatet Aldım Ve Konuşmaya Başladım
Nossa Nossa Assim Voce Me Mara
Vay Vay Beni Bu Şekilde Öldüreceksin
Ai Se Eu Te Pego, Ai Ai Se Eu Te Pego
Ah Yakalarsam, Ah Ah Yakalarsam
Delica Delica Assim Voce Me Mata
Tatlı Tatlı Beni Bu Şekilde Öldüreceksin
Ai Se Eu Te Pego, Ai Ai Se Eu Te Pego
Ah Yakalarsam, Ah Ah Yakalarsam

Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego  Şarkılarını Dinledikden Sonra  lütfen şarkılarımızı  yorumsuz bırakmayınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...