Depo

Murat Boz Son Albüm Şarkıları Dinle Özledim

Cuma, Temmuz 6

Murat  Boz  Şarkıları  Dinle  2012 Albüm Şarkıları  geçmişden günümüze  güzel  şarkıları Dinle..

Murat  Boz  Özled,m  Şarkı Sözü

Dışarıdan gördüğün gibi değil
Bir kez olsun buradan bakmadın
Üzüldüm zannediyorsan şunu bil
Canım yandı geçti çok yakmadın

Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar
Dalgalanır deniz ne çıkar durur yavaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar

Nakarat
Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerim
Karşımda görsem dolar gözlerim

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerim
Karşımda görsem dolar gözlerim

Murat  Boz  Şarkılarını Dinle  Murat  Boz 2012  Yeni sezon Şarkıları  yeni albüm Şarkıları

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...