Depo

Soner Arıca 2012 Şarkıları Dinle

Cumartesi, Haziran 2

     Soner  Arıca  dinle  Soner  Arıca  şarkıları dinle  Soner  Arıca albümleri dinle  soner  arıca  kimdir  hakkında Soner Arıca, 5 Şubat 1966 yılında Ordu´nun Fatsa ilçesinde doğdu. Yedi kişilik geniş bir ailenin en küçük çocuğu olarak dünyaya geldi. İlk ve ortaokulu Fatsa´da bitirdikten sonra İstanbul´a yerleşti.İstanbul Şişli Koleji´nden mezun oldu ve eğitimini Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü´nde sürdürdü. Mezun olduktan sonra yine aynı üniversitede iktisat politikası üzerine yüksek lisans yaptı.Müziğe olan ilgisi üniversite yıllarında başladı. Timur Selçuk ve Belkıs Aran´dan özel müzik dersleri aldı.Müzik çalışmalarının yanı sıra uzun yıllar boyunca mankenlik ve fotomodellik yaptı.

Soner Arıca  Neredeyim Şarkı  Sözleri

Daha düne kadar hep yanımdaydın.
Ellerin ellerimde,kollarımdaydın.
Geç kalsam beklerdin yollarımdaydın.
Şimdi sen nerdesin,ben neredeyim.

Her zaman aklımda hayalimdesin.
Uzaklarda olsanda hep benimlesin.
Ansızın çıkıpta gelemezmisin.
Şimdi sen nerdesin ben neredeyim.

Hayalin gözümde bekledim durdum.
Bekleye bekleye umutsuz oldum.
Yollara bakmaktan artık yoruldum.
Şimdi sen nerdesin,ben neredeyim

Her zaman aklımda hayalimdesin.
Uzaklarda olsanda hep benimlesin.
Ansızın çıkıpta gelemezmisin.
Şimdi sen nerdesin ben neredeyim..

Soner  Arıca  Şarkılarını Dinlemek  için lütfen 5 10  saniye  beklemenizi  rica  ederiz  sayfa  açılmıyorsada  f5  yaparak  yenileyip  tekrar denemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...