Depo

Sinan Özen Şarkıları Dinle Ben seni Sevdim

Pazartesi, Haziran 18

Sinan Özen Şarkıları Dinle  AslI Güngör  Dinle  Sinan özen şarkılarını dinle

Sinan Özen Feat. Aslı Güngör  Ben seni sevdim  Şarkı Sözleri

Aslı Güngör:
Uyandığımda bir seni duydum
İnan bana dedin bir sana uydum
Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim sen bana kıydın

Sinan Özen:
Senelerce yaşadım o büyük aşkın hayaliyle
Senelerce bekledim o sevgiliyi gelir diye
Bir gün sen çıktın karşıma birden zaman durdu
Her gün eğildim karşında
Sandım ki bu aşka tek yol bu

Uyandığımda sesini duydum
İnan bana dedin bir sana uydum
Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim, sen bana kıydın

Sinan özen Aslı Güngör  Ben seni Sevdim Şarkısını Dinlemek İçin lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...