Depo

Salı, Haziran 26

Güllü  Şarkıları  Dinle Şarkıları Dinle  Şarkısı Dinle  Albüm dinle  klip dinle

Güllü Kopamam Senden  Şarkı Sözü

Sanki dağlar yıkıldı,Üstüme çöktü dünya
O an ölmek istedim sevmiyorum dedin ya
Sensizliğin korkusu içime doldu birden
Dağ Gibi hayallerim devrildi yüreğimden

Unut demek çok kolay gelde bana sor birde
Sanki sevdan kanımla yazılmış yüreğimde
Gitme gitme ayrılma benden
Gitme gitme kopamam senden


Kanım içimde dondu,canım çekildi sandım
Bu aşk bitti dedin ya,işte o an yıkıldım
Oysa nasıl sevmiştim,nasılda baglanmıstım
Bu kısacık ömrümü ömrüne adamıştım

Unut demek çok kolay gelde bana sor birde
Sanki sevdan kanımla yazılmış yüregimde
Gitme gitme ayrılma benden
Gitme gitme kopamam senden

Özenle  Şeçmiş  Oldumuz  Güllü  Şarkılarını Dinlemeniz  için  Lütfen 5 10  saniye beklemenizi  rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...