Depo

Güçlü Soydemir İlahilerini Dinle

Perşembe, Haziran 21

Güçlü  Soydemir  İlahileri  Dinle  İlahi Dinle  Güçlü  Soydemir  Dinle  

Güçlü  Soydemir  Seviyorum Canlar Ben Muhammed'i(s.a.v) İlahi Sözü

Bir gönül var bende Resulü özler
Gece gündüz demez yolunu gözler
Yıllardır bu gönül aşkını gizler
Seviyorum canlar ben Muhammed'i(s.a.v)

Hilaldir kaşları nurdur cemali
Yine çok fenadır gönlümün hali
Kızgın çöle düşen mecnun misali
Seviyorum canlar ben Muhammed'i(s.a.v)

Öyle bir ateş ki yakar derinden
O'nun aşkı yine eser serinden
Bahsederim O en tatlı birinden
Seviyorum canlar ben Muhammmed'i(s.a.v)

Hilaldir kaşları nurdur cemali
Yine çok fenadır gönlümün hali
Kızgın çöle düşen mecnun misali
Seviyorum canlar ben Muhammed'i(s.a.v)

Medine'ye yolum düşer mi bilmem
O'nsuz bu cihanda ben asla gülmem
Akan gözyaşlarım göl olsa silmem
Seviyorum canlar ben Muhammed'i(s.a.v)

Hilaldir kaşları nurdur cemali
Yine çok fenadır gönlümün hali
Kızgın çöle düşen mecnun misali
Seviyorum canlar ben Muhammed'i(s.a.v)
 
 
benim peygamberim
öyle güzelki nuru aydınlatır ,bütün alemi
o,nun sevdasına öter bülbüller
o,na aşık olmuş kırmızı güller...
kırmızı güller...
muhammed (s.a.v) aşkına boynunu bükerler..
muhammed (s.a.v) aşkına huuuuuuuu çekerler
kırmızı güller...

Güçlü  Soydemir 'in O  Güçlü  Popüler  Sesiyle  Söyledigi  Seçdimiz  İlahilerini Dinlemeniz için Lütfen  5  10  saniye  beklemenizi   sizden rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...