Depo

Ferdi Tayfur Şarkısı Dinle Derbeder Oldum

Cuma, Haziran 22

Ferdi Tayfur Dinle  Ferdi  Tayfur  Derbeder Oldum Dinle  Ferdi  Tayfur  Şarkıları  Dinle

Ferdi  Tayfur Derbeder  Oldum Şarkı  Sözü

Seni üzgün görsem
Ben kahrolurdum
Gülen gözlerinde
Hayat bulurdum

Boynumu büktün bükeli
Yuvamı yıktın yıkalı
Geri dönüp de gör halimi
Derbeder oldum
Derbeder oldum
Perişan oldum

Serseri dediler gücenmedim
Divane dediler gülüp geçtim
Senin bu yaptıklarına
Çok içerledim


Kuruyan yapraklar
Yeşermez geri
Kırdığın şu kalbim
Affetmez seni

Boynumu büktün bükeli
Yuvamı yıktın yıkalı
Geri dönüp de gör halimi
Derbeder oldum
Derbeder oldum
Perişan oldum

Serseri dediler gücenmedim
Divane dediler gülüp geçtim
Senin bu yaptıklarına
Çok içerledim

Ferdi  Tayfur  Şarkılarını  Dinlemek  İçin  Lütfen  5 10  Saniye  Beklemenizi  rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...