Depo

Emre Aydın Yeni Şarkıları Dinle

Cuma, Haziran 8

Emre  Aydın Şarkılarını Dinle  Emre  Aydın Dinle  Emre  Aydın yeni Albümleri  Dinle

Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı Sözleri

Dağılmış eşyalar dört bir yana
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi eder miyiz hala?
Beni biraz böyle hatırla

Biliyorum bir kaç kere açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler geri
Bu ev, ev değil artık biliyorum çok üzgünüm
Karşımdasın ama bak yoksun burada

Hatırla! kaybettiğin herşey gibi
Bir yabancı bir korkak belki böyle hatırla
Sarılıp kendine sıkıca bu hayat benim değil de
Beni biraz da böyle hatırla

Söz: Emre Aydın
Müzik: Nikos Papadopoulos

Şarkılarını Dinlemek  için  5  10  saniye beklemenizi rica  ederiz.. eger  sayfamız açılmıyorsa  f5  yaparak  yenileyip  tekrar  denemenizi rica  ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...