Depo

Eda Doğanay Şarkıları Dinle

Cumartesi, Haziran 9

Eda  Doğanay  Şarkılarını  Dinle Eda  doğanay dinle

Eda  Doğanay  Bennasıl Edem Şarkı sözleri

Bir insan ömründe kaç bahar yaşar
Ben baharlarım kış oldu ne edim
Alem sevdiğiyle gülüp oynarken
Benim gözlerime yaş doldu, ne edim
Ben nasıl edim

Ne yarim yar oldu, ne dost kalmadı
Bir sevda yüzünden dünyam karardı
Gelecek günlerden umudum vardı
Benim hayallerim düş oldu, ne edim (eman eman)
Ben nasıl edim

Genç yaşta eceli gördüm ölmeden
Hep ağladım gülemedim ezelden
Aşkın deryasına daldım bilmeden
Benim sevdalarım suç oldu ne edim
Ben nasıl edim

Ne yarim yar oldu, ne dost anladım
Bir sevda yüzünden dünyam karardı
Gelecek günlerden umudum vardı
Benim hayallerim düş oldu, ne edim (eman eman)
Ben nasıl edim

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...