Depo

Dilara Büyük Şarkıları Dinle

Çarşamba, Haziran 13

Dilara  Büyük Şarkılarını Dinle  dilara büyük dinle

Dilara Büyük Sana Doyamıyorum Şarkı Sözü

Senindim gözü kara yüreği yara
Bölünmüş bin parçaya
Acılar gezer kol kola� Burada durma
Senindim gözü kara yüreği yara
Bölünmüş bin parçaya
Acılar gezer kol kola
Sana doyamıyorum, senin olamıyorum
Sensiz geçen her gün nefes alamıyorum
Sana doyamıyorum, senin olamıyorum
Sensiz geçen her gün nefes alamıyorum
Senindim gözü kara yüreği yara
Bölünmüş bin sendeyim.com parçaya
Acılar gezer kol kola� Burada durma
Senindim gözü kara yüreği yara
Bölünmüş bin parçaya
Acılar gezer kol sendeyim.com kola
Sana doyamıyorum, senin olamıyorum
Sensiz geçen her gün nefes alamıyorum
Sana doyamıyorum, senin olamıyorum
Sensiz geçen her gün nefes alamıyorum

Dilara büyük şarkılarını Dinlemek için  lütfen 5  10 sanye  beklemenizi rica ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...