Depo

Ayşe Egesoy Şarkıları Şiirleri Dinle

Perşembe, Haziran 14

Ayşe Egesoy  Şarkıları  Dinle  Şiirleri Dinle  Ayşe Egesoy  şiirleri Dinle

Ayşe Egesoy Yazıklar Olsun Şiir sözleri

Bitmeyen Şiir

Sana gelen yollara binbir tuzak kursalar
Set çekseler önüme kaya gibi dursalar
Bin yerimden dağlayıp bin yerimden vursalar
Eğer biran korkarsam, Bana yazıklar olsun.

Seni dünyalar kadar çılgınca seviyorum
Gideceğin yerlere peşinden geliyorum
Sana namus diyorum, helalimsin diyorum
Sensiz göğe yükselen şana yazıklar olsun.

Sen hedeftir diyerek yürüdüğüm tek yönsün
Yolunda benden baska kim varsa geri dönsün
İster güneş kararsın ister ışıklar sönsün
Senin için akmayan kana yazıklar olsun.

Uzun bir yolculuktan sonra yanına varsam
Çiçek misali açsam, şafak gibi ağarsam
Sarsam seni güzelim ölene kadar sarsam
Dizlerinde çıkmayan cana yazıklar olsun.

Sana delice koştum birgün serap olursan
Bir başka aşk uğruna yanıp harab olursan
Böyle bir sevda için artık azap olursan
Yazıklar olsun canım sana yazıklar olsun

Ayşe Egesoy   Şiirlerini Dinlemek  için lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...