Depo

Abidin Özşahin Şarkıları Dinle

Salı, Haziran 19

  Abidin Özşahin Şarkıları  Dinle  Abidin Özşahin  Dinle  Abidin Özşahin  Şarkıları  Dinle  albümleri Dinle Abidin Özşahin kimdir hakkında Abidin Özşahin  Popstar Türkiye yarışmasında birinci olarak adını duyuran müzisyendir.
Abidin Özşahin 7 Temmuz 1977'de Adana'da doğdu. Abidin Özşahin ilkokulu Adana Ziya Gökalp, ortaokulu yine Adana'da İstiklal Ortaokulu ve liseyi de Seyhan Çobanoğlu Lisesi'nde bitirdi. İlkokul yıllarından itibaren ailesine yardımcı olmak ve kendi parasını kazanmak için çalışmaya başladı.Abidin Özşahin Önce babasının yanında marangozluk yaptı. Sonra bir tüpçüde çalıştı ve ardından bir börekçiye girip orada soğan soymaya başladı. Lise yıllarında ev ev dolaşarak tekstil ürünleri pazarladı....
  • Abidin Özşahin Popstar Abidin Boşuna Şarkı Sözleri

  • Yarım kaldı bu sevda boşuna boşuna 
  • yazık oldu yazıma kışıma 
  • ne yapsam bilmiyorum huyuna suyuna 
  • dayanamıyorum artık bu duruma 

  • of of of of of of of of 

  • Bu aşk beni ateşlere attı
  • karşılığı küçük bir vedaydı 
  • bu aşka her şey değer 
  • üzülsem ne fark eder gel 

  • Seviyorum seni ben gözünü kaşını 
  • özlüyorum içini dışını 
  • içimi titretiyorsun salına salına 
  • aşığım o süt yanık kokuna
Abidin Özşahin Şarkılarını Dinlemek  İçin lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...