Depo

Abdullah Takdim İlahileri Dinle Ey Nebi

Salı, Haziran 12

Abdullah Takdim  İlahilerini Dinle  Abdullah Takdim   Dinle  Abdullah Takdim   ey nebi dinle

 Abdullah Takdim Ey Nebi İlahi Sözleri

Ey nebi gül açar gülistanında,
Mazlum yumrukların sembolü sensin,
Sevdan yüreğe göz yaşları dökmüşse,
Çeçenyalı yetimin babası sensin.

Gel sana dağlar taşlar selam etsin,


Kanayan yaraların özlemisin,
Eğer menzil sevgiliye varmaksa,
Ak laleyi kızıla çeviren sensin.

Eğer sevda sevgiliyi kendine adamaksa
Eğer sevgi kardelen çiçeği gibi hürriyete açmaksa
Şehadet en büyük aşk, şehit en büyük aşık ise
Kendimi yoluna adıyorum, kendimi yoluna adıyorum ya Resulallah


 Abdullah Takdim İlahilerini dinlemek  için lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...