Depo

Özgür Yedievli 2012 Son Şarkilarini Dinle

Perşembe, Mayıs 17

    Düzenlemeleriyle yıllardır müzik dünyasında ismini duyuran Özgür Yedievli, ilk solo albümünü hazırladı.
21 Kasım 1981 İstanbul doğumlu olan Özgür Yedievli, müziğe 10 yaşında özel klasik batı müziği piyano ve solfej eğitimi alarak başladı. İstanbul Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi müzik bölümünde 4 yıl, Yıldız Teknik Üniversitesi müzik teknolojisi bölümünde ise 2 yıl öğrenim gördü.
İlk profesyonel aranjman çalışması, 2000 senesinde ünlü besteci Altan Çetin’in desteğiyle, Hande Yener’in “Senden ibaret” isimli albümündeydi. Sonrasında 11 yıldır müzik sektöründe 300′den fazla aranjmana imza atan Özgür Yedievli’nin “Bir İzim Kalsın” isimli ilk solo albümü, Bülent Seyhan prodüktörlüğünde hazırlandı.
Albümde Yedievli’nin kendi bestelerinin yanı sıra Ersay Üner, Doğa, Güven Baran, Deniz Erten, Okan Akdeniz, Can Sanıbelli, Emrullah Pilavcı imzalı şarkılar var. Aranjmanların sekizi Yedievli’ye, bir tanesi ise Can Sanıbelli’ye ait. Çalışmanın çıkış şarkısı olan “Tutmayın Beni”nin söz ve bestesini Emrullah Pilavcı yazdı, aranjesini ise Özgür Yedievli üstlendi.
Özgür Yedievli Tutmayın Beni Sözleri

İyi olursun kötüsün derler
Saf olursun delisin derler
Yalancı olursan seni çok severler
Dolandırırsan daha çok verirler

Nerede şefkat nerede sevgi
Hep yarımmı kalır sevenlerin hikayesi
Ağlama bebeğim ağlatma beni
Yüreğim paramparça senin gibi

Ben bu dünyayı anlamıyorum
Anlamak bile istemiyorum
Tutmayın beni ben gidiyorum
Sevginin tükenmeyenini arıyorum

Tutmayın beni ah ben gidiyorum
Çokmu istedim ah dost arıyorum

Özgür Yedievli  Şarkılarını Dinlemek  için  lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...