Depo

Hülya Polat 2012 Son Şarkilari

Cuma, Mayıs 25

    Hülya Polat hakkında  hülya  polat kimdir hülya polat 1996 yılında müziğe başladım. Tırnaklarımızla bu hale geldik. Müziğe başlamadan önce iyi bir dinleyiciydim.
Karadeniz müziğini çok seviyordum. Halk müziğini çok seviyorum.Müziğe
başlamadan önce diğer yörelerin müziğini seslendiren sanatçı çok fazla,
buna karşılık Karadeniz müziğini seslendiren çok az sanatçı
vardı.Amacım Karadeniz müziğiyle başlayıp, diğer yörelere geçiş
yapmaktı.O zaman radyo azdı.Radyolarda diğer yörelerden 10 tane halk
müziği çalınıp, Karadenizden 1 tane çalınırdı.Bu yüzden ben Karadeniz
türküleri okuyacağım dedim...

Hülya Polat Şarkılarını Dinlmek için lütfen 5 10 saniye beklemenizi rica ederiz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...