Depo

Emrah Coşkun 2012 Son Şarkilarini Dinle

Cuma, Mayıs 18

Emrah Coşkun adlı  sanatçı  hakkında  birsey  bulamadım ben bir  şarkı sözü dahil  yok  nasıl iştir  anlayamadım ama  aradınız  herseyi burda  bulacaksınız  inanın  bunu  yapmayaçalısacagız  ayrıca  bu  şarkı  sözlerinide  dinleyip  bizzat  kendim yazdım umarım   işinizi  görür sizleri  mutlu edebilmisizdir.. sevgiler..

Hayat  Böyle  Şarkı sözleri...

Sende Geldin
Sende Gideceksin
Sende Sevdin
Sende Sileceksin

İşte Hayat Böyle
Unutulur Her Giden Kimse
Sevgi Kalır Sözde
Giden Kazanır Herzaman Yine

Seninle Herşeye Varım
Demiştin Sen Bana
Ne Cabuk Unuttun
Sen Beni Sana Olan
Su Sevgimi

Seninle Hayaller
Kurmuştuk Hatırlasana
Ne Cabuk Unuttun
Sen Beni Sana Olan
Su Sevgimi

Nerde Kaldı O Sözler
Nerde Kaldı Yeminler
Nerde Kaldı O Yaşanmış Günler

Lütfen Şarkıların Açılması  için   5  10  saniye  beklemenizi rica ederiz  eger  şarkılar  açılmıyorsa  f5  yaparak sayfayı  yenileyip tekrar deneyin.....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...