Depo

Efe Can 2012 Son Şarkilarini Dinle

Çarşamba, Mayıs 16


Efe  can hayatını  ve kim oldunu  okadar aramama ragmen  bulamadım özür dileriz  herşey  için  umarım  buda sizin için yeterli olursa  onure oluruz.. 


  • Efecan diyarbakır & serzenish malatya & arsız bela sivas 

  • serzenish şarkı sözleri 
  • belki kızacaksın ama yine geldim 
  • hafif dumanlı mosmor gözlerim 
  • katlediyor beni hain geceler 
  • kendini avutma sevmez dediler 
  • beni hiç kimseler anlamıyor ki 
  • sensizlik canım öyle bir zor ki 
  • yaşanmıyor buralarda gülüm gel 
  • kahretisn önümüze koyma engel 
  • yıkılası gururun bizi mahvetti 
  • yokluğun hergece beni katletti 
  • bu rapte ben kendimi kaybettim 
  • vurdum cigaraya seni defnetti 
  • bazen diyorum ki kendi kendime 
  • keşke onu hiç tanımasaydım 
  • ama olmuyor işte gülüm can bu 
  • dayanmıyor acılara vakti doldu 
  • şimdi hikayenin sonuna geldim 
  • mutlusundur huzurlusundur 
  • bana gerek yok artık güzelim sen 
  • çoktan aşkını bulmuşundur 
  • bozuk bir para gibi harcadın lan 
  • terkettin beni mahvettin 
  • atın zindanlara zincire vurun 
  • onun canı yanmasın durun durun 
  • bana yaptıkların yetmedimi lan 
  • daha ne istiyon söyle bu candan 
  • kahpeliğine son verdim o anda 
  • bitecek yüreğim bunada katlan 
  • bana bir sözverdin iyi hatırla bi 
  • bizi bir kış ayırabilen ölüm olsun 
  • ne yapsam da senden kopamazdım 
  • hadi gözün aydın ölümüm oldun 

  • arsız bela şarkı sözleri 
  • gözün aydın benim gülüm solmuş 
  • taze fidandım dünyam durmuş 
  • söyleyin o yare aramasın beni (aramasın lan) 
  • kanlı bileklerim ölüm yer hadi 
  • merhaba mutluluk sende kimsin 
  • ben öldüm yarimi mutli edesin 
  • demeyin yarime senin için öldü 
  • en büyük derdi seninle gördü 
  • vur vur yüreğime kanasın bu gece 
  • hep çile doluyum gelmeyin üstüme 
  • ufkum karanlık güneş doğmaz 
  • açılan yaralar bir daha kapanmaz 
  • söz vermiştin hatırlıyoon mu 


  • sende benim gibi ağlıyon mu 
  • boş ver ağlama derdini çekerim 
  • kaderimse bu benim onada gülerim 
  • kelepçe vursunlar kollarıma 
  • gidipte bir delilik yapabilirim 
  • beş yılın hasreti içimde büyüyor 
  • ben yarime o günde kıyabilirim 
  • dayanamam başkasıyla görürsem 
  • anam sen üzülme onu sevdim ben 
  • deliye evet deliye döndüm ben 
  • bitirin bu hasreti öldüm ben 
  • sen başlattın bu ateşi söndür 
  • ya gel gülüm gel yada beni öldür 
  • işkencelerinle yaşatma beni 
  • tak boğazıma ipi vede vur tekmeyi 
  • başka bir çarem yok artık olamaz 
  • düşünüyorum ben böyle yaşanmaz 
  • ayaklarım üstüne basamıyom ki 
  • düşerim kalırım böyle son olmaz 

  • efecan şarkı sözleri 
  • beni defnedin beni kefenleyin 
  • öldüğümü sakın anama söylemeyin 
  • o bilmesin lan öldüğümü 
  • o bilmesin lan göçtüğümü 
  • duymasın sakın benim annem 
  • duymasın o benim canım sevdiğim 
  • duymasın sevmeyen sevdiğim 
  • duymasın duymasın o benim herşeyim 
  • elim tutmuyo bu sözleri yazmaya 
  • belki son mektubumdur ona 
  • Ya Rabbim beni affet 
  • acı sen ne olur aciz kuluna 
  • yeter be yeter yeter yeter yeter 
  • büyüklerim hep derdi sabret 
  • bu sabrın sonunda mı güzel amed 
  • benim gördüğüm herşey felaket 
  • benim bu saf kalbim varya dostum 
  • doğduğumdan beri delikti 
  • içine düşen her kız dibime girdi 
  • benim suçum değil onlara zevkti 
  • gözlerim gözlerini gözetlerdi 
  • beklediğim o yol gözlenirdi 
  • beni sana yönelten gözlerindi 
  • bugün ağladım yalan değil 
  • ki sana görede hiç sorun değil 
  • biliyorum ki hiç dinlemezsin 
  • sevenim dersin o gitti bitti 
  • mahşer yerinde büyük hesap var 
  • Rabbim sana soracak sorular 
  • sen olsun canım mutluluklar...
Efe Can  Şarkılarını Dinlemek  için  şarkıların açılması  için  lütfen 5  10  saniye  beklemenizi  rica  ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...