Depo

Dj Ates Son Sarkilarini dinle

Cuma, Mayıs 4

     Dj Ates  kimdir  bilmek istedikleriniz..  26. 10. 1987 Tokat Doğumluyum. Tokatta Üniversite Okuyorum. Yaklaşık 2 Yıldır Bu İşle Uğraşıyorum 1 Yıldır İse Profesyonel Anlamda Çalışıyorum. 15 Nisan Ballıca Cafe Konserinden Sonra FAMİLİA TOKAT Grubunu Kurduk. "Her Türlü Gideriz Biz HIZLI ysada DERİNDEN" Diyerek Başladık Bu İşe. Ben ve 3 Dostumla Birlikte Tokatın İlk Arabesk+Rap Grubunu Kurduk. Slowların Hızlı İsmi 03 MUSTAFA, Arabesk Rapin Harbi Adamı GÖNÜL YORGUNU ve Karadeniz Bölgesinin En Kaliteli Rapçilerinden Olan OĞUZ İle Birlikte Aynı Grupta Olmaktan Büyük Mutluluk Duyuyorum. Tabi Grubun 5. Kişisi Olan Dinleyicilerimizi Unutmamak Gerekir. Bizleri Yalnız Bırakmayarak Sitemize Girip, Ziyaretçi Defterimize Güzel Mesajlarını Yazan Dinleyicilerimize Çok Teşekkür Ederiz. İYİKİ VARSINIZ.  iyi eglenceler dileriz. sevgiler

Sevgili Dinleyenlerimiz şarkıların açılması için lütfen biraz bekleyiniz...


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...