Depo

Burak Kurt yeni Son Şarkilarini Dinle

Pazartesi, Mayıs 21

   Burak Kut, ölümünden birkaç gün önce sohbet ettiği Kemal Sunal'ın şöhrete dair söylediklerini o günden beri aklından çıkarmıyor."Kendini, bu sistemin içindeyim diye kıyma makinesine girmiş gibi parça parça edip köfte yaptırma' demişti. Bu anlamda hep kendimi korumaya çalıştım."
O, 90’lı yılların Bebeto’suydu. Fakat ne olduysa ilk albümünden sonra, o günlerin ışığını yakalayamadı. Ama bu kez iddialı! Yedi yıl aradan sonra "Komple" adlı albümünü çıkaran Burak Kut, Elele dergisine konuştu. Küllerinden doğmaya hazırlanan yakışıklı popçu, "Ben kadınlar tarafından büyütülen bir adamım. Birbirimize çok katkımız olmuştur, ben onları büyütmüşümdür, onlar da beni" diyor.
90’lı yılların popüler kültürü dendiğinde pop müzikte ilk sırayı alan isimdiniz. 2000 yılıyla birlikte duraklama dönemine girdiniz. Neler oldu?
- Askerden döndükten sonraki döneme denk gelir o yıllar. Erzincan’da yaptım askerliğimi. Müzik yaptığım insanları daha iyi tanıdım orada. Sadece İstanbul Etiler’deki barlarda yapamadığımı fark ettim. Tunceli, Bingöl’de yaylalara, dağlara gittim. Bundan çok daha fazla kilolu olduğum için önce tereddüt ediyorlardı, "Bu adam o mu?" diye. Ama anladım ki benden bihaber değiller. İnsanların beni sevdiklerini gördüm. Bu, beni yeni bir şey yapmaya teşvik etti, yoksa geçmişteki halimi düşünüyorum da çok zorlamazdım doğrusu.....

Burak  Kurt  Son Şarkılarını Dinlemek için  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...