Depo

Abdullah Takdim İlahileri Dinle

Çarşamba, Mayıs 30

Rabbim Sorar  Bize  İlahi sözleri

Rabbim sorar ise mahşer yerinde
Ne getirdin kulum sen bana söyle
Amel defterim boş kabul et böyle
Tövbem ile geldim sana Allah’ım

Hakkıyla kulluk edemedim ben
Ya rabbi canımı veremedim ben
Lakin habibini sevdim gönülden
Aşkın ile geldim sana Allah’ım
Sevdasıyla geldim sana Allah’ım
Allah’ım Allah’ım
Güzel Allah’ım

Nedir elindeki söyle ey kulum
Sorar ise rabbim bir bardak suyu
Rızanı kazanmak için umudum
Göz yaşların ile geldim Allah’ım


Hakkıyla kulluk edemedim ben
Ya rabbi canımı veremedim ben
Lakin habibini sevdim gönülden
Aşkın ile geldim sana Allah’ım
Sevdasıyla geldim sana Allah’ım
Allah’ım Allah’ım
Güzel Allah’ım

Dünyada yoruldum hep koşa koşa
Ömrümü harcadım hergün ben boşa
Nefsim sürer idi beni yokuşa
Affına sığındım geldim Allah’ım

Hakkıyla kulluk edemedim ben
Ya rabbi canımı veremedim ben
Lakin habibini sevdim gönülden
Aşkın ile geldim sana Allah’ım
Sevdasıyla geldim sana Allah’ım
Allah’ım Allah’ım
Güzel Allah’ım

abdullah takdim ilahileri,abdullah takdim ilahileri dinle,ilahilerdinle,ilahi sözleri,ilahiler,ilahi dinle


Abdullah Takdim İlahileri 'ini dinlemek  için  5  10  saniye beklemenizi rica ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...