Depo

2012 Gülben Ergen Son Şarkilarini Dinle

Pazartesi, Mayıs 14

  •      Gülben Ergen Demişki  Aşka inanmam ben. SEVGİ'dir aslolan, kalıcı olan, yakan kavuran. Aşk gelir geçer. Bana uymaz. İnsan...Yaradan'dan ötürü her insanı sevmeye çalışırım. Güzellikleri de, hataları da veren O'dur. Yargılamak bana kalmamış. Dedikodunun, kıskançlığın, öfkenin hakim olduğu bir iş çevrem var. Bu değerlerden mümkün olduğunca uzak kalmaya çalışırım. Kendime bakarım ben, yarışım da kendimle zaten. Allah herkesin yolunu açık etsin.

Bir cümle ile GÜLBEN ERGEN; İŞTE O ZOR!! İÇİM SIĞMAZ Kİ CÜMLELERE... SEVERİM BEN!! ANNEMİ SEVERİM, ALKIŞI SEVERİM, KAMERAYI SEVERİM, BENİ OKUYAN SENİ SEVERİM!! SÜSLENMEYİ SEVERİM, DENİZİ SEVERİM, MANTIYI SEVERİM, KEMANIN SESİNİ SEVERİM!! HATIRLANMAYI SEVERİM!! AMA EN ÇOOKKKKK: SEVİLMEYİ SEVERİM BEN...... Ben gibi, olduğum gibi, değiştirmeye kalkmadan.

Gülben Ergen'nin kendi dilinden yazılmıştır! ve Bizde burdan gülben  ergen ve  ailesine  hayatdaki olan başarıların devamını  daim olmasını diliyoruz  sevgiyle  kalın diyoruz



0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...